Re: Po czyszczeniu komp nie ruszy z miejsca - co robić ???

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 08:52:42 MET

> Ja przedmuchalem karte graficzna czyms co niektorzy nazywaja sprezonym
> powietrzem
> ale w praktyce oczywiscie nim nie jest. Teraz mam nowa karte bo tamta
> jakby przestala
> dzialac.
Jak to mówią 'stare górale' - trzeba zachować pewną (podaną w
instrukcji) odległość od wylotu powietrza i nigdy nie ustawiać pojemnika
dnem do góry. Pryśnie silnie zmrożonym po rozprężeniu gazem (podstawy
fizyki z podstawówki), więc prawdopodobieństwo uszkodzenia czegoś jest
duże. Czasami to jednak jedyna metoda na czyszczenie różnych zakamarków
(ew. pędzel z długim, miękkim włosiem też się w czyszczeniu sprawdza)