Re: Wibracje dysku

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 23:43:24 MET

Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
news:nmorr39bu9ima9n0kdn3so6phrihnmruc0@4ax.com...
| Hej,
|
| Zaposiadam dysk 3.5'' 500 GB Samsung HD501LJ. Zauważyłem, że dysk
dość
| mocno wibruje, drży, co się równiez przekłada na generowanie
| 'buczenia', rzekłbym.
|
| Jak dysk się rozkręca, to nic nie drży, tylko szumi, dopiero na sam
| koniec zaczyna wibrować.
|
| Czy Wasze egzemplarze też tak mają? Wystarczy przyłożyć rękę do
dysku
| i się poczuje.

mam samsunga 400GB ale na dziendobry zalozylem mu cos takiego
http://www.allegro.pl/item308426055__ugla_pentagram_freezone_anti_vibration_silencer.html
a na front w zaslepce 5,25" wycialem otwor i wsadzilem wentylator 4cm
puszczony na 5V polecam takie rozwiazanie cicho bezpiecznie i ma
przewiew.

orcio