Re: Ulruszenia PIII 100MHz

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 22:10:32 MET

> To zalezy glownie od tego co jeszcze "pęknie" w srodku procka niezaleznie
> od zewnetrznych widocznych uszkodzen.
> Ja mam osobiscie ukruszonego bartona 2500+ na ktorym nie ma sladu
> pekniecia ale slyszalem lekkie pykniecie jak zakladalem :)

Mam Athlona 1800 który po ukruszeniu już nie wstał na płycie na której
wcześniej działał - specjalista serwisant uparł się że założy radiator nie
używając śrubokręta - i w końcu ukruszył. Co ciekawe procesor ten działa do
dzić, ale na płycie MERCURY - i nie ma z nim żadnego problemu. Ale w żadnej
innej płycie nie wstaje. Nie upieram się by mu udowadniać że nie powinien
działać :-)

Pozdrrr... Reksio