Ulruszenia PIII 100MHz

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:26:16 MET

Witam
Zauważyłem dziwną rzecz. Ostatnio przeszły przez moje ręce 2 procki PIII Z
FSB 100MHz (chyba Coppermine?) Miały na rogach spore ukruszenia. Athlony z
takimi ukruszeniami nie zasługiwałyby nawet na wetknięcie w podstawkę bo
napewno by nie działały. Czyżby PIII miały więcej miejsca po brzegach do
wykruszania?
A może to tylko podpucza is część procka chodzi a reszta da o sobie znać w
swoim czasie?

--
Jacek