Re: Juz dziala

Autor: Józef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 11:08:34 MET

> Juz dziala, trzeba bylo jeszcze ustawic Target Temperature. I sie
> okazuje ze regulator nie byl potrzebny. :/

Jeżeli masz opcję "Target temperature" to albo masz nowszy bios albo
masz twoja płyta to nie A5K tylko bardziej rozbudowana wersja (A5KR,
A5K Pro...)
Ja mam P5K Pro i u mnie jest, w opisie do P5K nie ma.
Zeby było najciszej trzeba ustawić najwyższą temperatrę (chyba 46st.
C)
Ja mam z tym pewien problem, bo pokazuje mi temperaturę płyty właśnie
ok. 46 st. C. Chyba jest to spowodowane tym że czujnik na płycie jest
niedaleko karty graficznej (duże radiatory, chłodzona pasywnie).

--
Józef