Re: Podłączenie pendrive'a do portu floppy, możliwe??

Autor: waldikor24 <waldi_22_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 13:38:20 MET

On 20 Lut, 12:58, "Mich@l" <kzvfvbk.hfh...@tnmrgn.cy> wrote:

> Tylko :) Nominacja do postu tygodnia :)
> A na poważnie: co to za panel sterujący? Być może da się problem
> rozwiązać programowo (mapowanie dysków albo coś w tym stylu) - tyle że
> to NTG.
>
> --
> To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
> Michał "Willy" Olszewski
> GG: 2903798 / ICQ: 199507526http://www.olszewski.net.pl

Chodzi o urządzenie przemysłowe sterujące robotem, nie mogę zdradzić
szczegółów :) tajemnica zawodowa :)
Panel pełni funkcję klawiatury/monitora, jest podłączony do kompa i ma
dostęp jedynie do dysku fdd, a chciałbym dyskietkę zastąpić pamięcią
innego rodzaju bez napędu ze względu na duże zapylenie w
pomieszczeniu.
PZDR
Waldi