Re: LCD 24 - MVA lub PVA niskobudzetowe ?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 13:15:27 MET

> No to ja proponuję rozważyć jeszcze Dell'a 2407WFP-HC. Zastanawiałem się
> nad wyborem pomiędzy ViewSonic'em, LG i Benq. Przekopałem chyba wszystkie
> recenzje i testy na necie. Już prawie miałem kupić Benq gdy zobaczyłem
> Dell'a. Nie miałem już żadnych wątpliwości co kupić.

chyba raczej najnowszego della 2408 który startuje z bardzo atrakcyjnš cenš
2860zł w sklepie dell.pl

hjundaja mozesz spokojnie skreslic bo to złom
wybór zawęził bym do HP 2465- staruszek ale sprawdzony, LG 245WP -też
starszy ale cišgle tanieje i ma lepsze wyposażenie od HP, nec 2470 - też
archaiczny model jak na dzisiejsze standardy

atrakcyjnie wypada ten fujitsu ale przegrywa leko z dellem w wyposażeniu,
oba na razie nie sš dostępne...