Re: Samsung vs Seagate

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 10:11:54 MET

> mnie Samsung zrazil. 400gb na sata w krotkim czasie (2m-ce) zaczal stukac
> i padl na amen. Po miesiacu dostalem nowy, ktory juz przy formatowaniu
> pokazal bad sectory. Wedruje do serwisu.

Chyba zdarzają się czarne serie. Jakieś dwa lata temu też kupowaliśmy
samsungi 40GB do serwerów. Padły chyba ze 3 w krótkim czasie :/ Te co
otrzymaliśmy w ramach gwarancji działają do dziś bez problemu (odpukać w
niemalowany plastik ;) ).
Dla mnie przy wyborze dysku do domu liczą się tylko dwie rzeczy GWARANCJA i
trochę hałas.

Pozdrawiam