PC-et nie nie startuje, za slaby zasilacz?

Autor: Belamy <belamy_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:07:46 MET

Zlozylem pc-ta:
Plyta ABIT IP35
Procesor Inter Core 2 Duo 2,66GHz E8200
Pamiec 2GB DDR2 800
Karta graf. GF8600GT 256MB 128bit PALIT SONIC+
HDD Seagate 500GB
DVD-RW Samsung
FDD
Zasilacz ATX ModeCom 400W

i mam nastepujacy problem, po wlaczeniu wlacznika POWER wentylatory
statuja na 2 sekundy,
wylaczaja sie na 1 sekunde i ponownie startuja juz na stale, ale
najczesciej system staje i nie widze nawet monitor sie nie uruchamia.
Najdalej udalo mi sie uruchomil do momentu ekranu powitalnego ABIT
BIOS ale tam sie zawiesil i tak pozostal.

Co moze sprawiac problem?
Czy zasilacz 400W to za mało dla tego sprzetu?

Pozdr,
Rafal