Re: Pamięci SDRAM, organizacja

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 19:50:06 MET

Dnia Tue, 19 Feb 2008 19:36:36 +0100, I>onrad napisał(a):

> Metoda wzrokowa , jesli kostki sa tylko z jednej strony PCB jest to modul
> jednostronny i analogicznie z 2 stronami.

Nie całkiem o takiej "stronności" myślałem :) Ta "stronność" o której mówię
to potoczny sposób określenia organizacji wewnetrznej modułu, być może
związany z ilością tzw. banków pamięci w module. Nie wiem czy takie
nazwenictwo jest prawidłowe. Może jest lepsze ale ja o nim nie wiem, proszę
mnie skorygować jeśli jest.

--
Jacek