Re: Nie dla mlodego

Autor: PK <pk_at_ad.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 18:22:17 MET

Wgląda na to, że musi być wymienione wszystko poza dyskami i obudową i
zasilaczem.
To łącznie z monitorkiem i dobrym chlodzeniem jest nowe.
Wyszlo mi, że dla samych fotek jeszcze z pol roku zostane przy tym co mam,
bo przesiadka to ponad 1000 zl.
Jednak zrorientowalem się, że łatwiej podkręcić Intela i ze nie musi byc to
od procesor 4 rdzeniowy.
Ha - cokolwiek to podkrecanie by nie znaczylo.
Ja juz dojdzie do grzebania w BIOS to sie jeszcze usmiechne do szanownego
Panstwa.
Ze tez na stare lata czlowiek bedzie sie musial uczyc ... "jak to sie robi"