Re: Konfiguracja, prośba o poradę

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 17:53:19 MET

starko pisze:

> Używane będzie wyłącznie oprogramowanie 2D:)

> Hmm... czyli Gigabyte ostatnio ma dobrą opinię? bo ja do tej pory
> zawsze miałem pecha do tej marki, i dobrej płyty jeszcze nie
> trafiłem.... możesz polecić coś innego?

Nie wiem czy ogólnie ma dobrą opinię - ma ją na pewno u mnie (na bazie
doświadczeń własnych i ilości serwisów w mojej firmie), uważam GB za
znacznie pewniejszego niż Asus, czy już (nie daj bogowie) MSI.

Przyjrzyj się jeszcze ABIT IP35 Pro

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE