Nowy komputer-pomóżcie

Autor: cieplutki <rob123pol_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 01:04:58 MET

Witam.Zamierzam w końcu zmienić stary sprzęt na coś nowego.Proszę więc
kolegów o pomoc w doborze odpowiedniego zestawu.Cena:2,5-2,8tys,
zastosowanie:gry (np.
S.T.A.L.K.E.R.,Gothic3),filmy ,muzyka ,internet(w tej kolejności).
Chodzi mi o zestaw docelowo na tyle wydajny ,który będzie płynnie
działał w grach i pracował pod XP professional.Na pewno ma to być
dwurdzeniówka ,pytanie czy wystarczy 2GB ram czy dołożyć do 4GB? Nie
będzie nic podkręcane( podkręcanie = laik w tym temacie :) więc weźcie
to pod uwagę przy doborze sprzętu. Ewentualne namiary na sklepy gdzie
to mogę kupić(najchętniej Warszawa, ale niekoniecznie ,może być zakup
przez internet)i gdzie fajnie to poskładają, mile widziane ;))
Pomożecie?-Pomużcie!.Dzięki
P.S
No dobra górny limit kasy to 3tys ale wolę się zmieścić w niższym
pułapie.