Re: standardy dyskow 2.5 cala (laptopowych)

Autor: Zomo <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 23:16:39 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:fpbnc6$46t$1@polsl.pl...

> Nie. SATA na pewno nie ma złącza z 2 rzędami pinów.
>
> W podanym PDFie po prostu jest złe zdjęcie wklejone.

a jak myslisz dlaczego ja wkleilem tego linka - bo mam taki sam dysk
i wczoraj mialem go w reku (wyjalem z ciekawosci) i albo mam
halucynacje, albo mam racje - bo mial 2 rzedy pinow...
Juz szybciej uwierze w to ze to jakies lipne SATA albo blad
specyfikacji (nie z tego dysku) bo zlacze jest na 100% klasyczne

Zomo