Re: Kupno dysku twardego

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 22:45:45 MET

sp33dy jest autorem poniższej notatki:

> przymierzam się do kupna dysku twardego na SATA i zastanawiam się
> pomiędzy tymi modelami:
> http://www.samsung.com/pl/products/harddrives/spinpointt166sata/hd501lj.asp

ja ostatnio zanabyłem Samsunga, co prawda innej pojemności (320), ale
stwierdzam, że wszystkie pochwały kierowane pod adresem tych dysków są
jak najbardziej uzasadnione. słychać tylko chrobot głowic, bardzo
delikatnie i jakiś taki przyjemniejszy ton niż w Caviarze, temperatura
38 stopni, wcale tak mocno nie wibruje (takie opinie mi się wcześniej
obiły o uszy) no i jest zdecydowanie szybki.

--
                 _____