Re: bluetooth

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 22:29:45 MET

Zbychu napisał(a):
> Wygląda to tak jakby urządzenia się widziały, a telefon nie udostępniał
> danych.

Dochodzę do momentu w którym PC Nokia Suite pisze że podłączono telefon
Nokia 6230i. W głównym oknie tego programu jest on widoczny jako podłączony
(tak jak i podczas połączenia przez podczerwień). Niestety po kliknięciu
ikony np. kopii zapasowej wywala kom. "Nie można odczytać zawartości
telefonu. Podłącz telefon jeszcze raz i ponów próbę." Przy połączeniu przed
podczerwień wyświetla się w tym czasie okno z wyborem co chcemy kopiować.
HELP !!!

--
Zbychu
------