Re: O/C - 'niestabilne' stabilne ustawienia?

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_sygnaturka.xx>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 22:05:33 MET

adym wrote:

> Programy testujace nie sa w 100% skuteczne.
> Sam testowalem kilkoma programami wiele godzin i nie pokazywaly one bledow,
> a mimo to podczas pracy system wystwietlal BSODY nawet podczas stanu
> jałowego.

To ciekawe. Tak jak napisałem w odpowiedzi do szerszenia sprawdzę trochę
wolniejsze ustawienia potem pobawię się napięciem.

> No bo jesli masz ustawienia domyslne to OS nie bedzie pokazywal BSODOW tylko
> resetowal system.

Możesz to trochę rozwinąć? Bo nie bardzo widzę w tym jakąś zależność

--
[ ODPISUJ NA -> mailto:my_usenet(MAŁPA)poczta.onet.pl   GG: 1555376   ]
[          "Beware! Your bones are going to be disconnected."         ]