Re: wybor laptopa

Autor: JIL <abdesign_at_usun.wp.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 20:06:43 MET

> Chyba nie pokładasz w komputerze *stacjonarnym* takich
> oczekiwań?

duzy skrot myslowy - brakuje mi po prostu mobilnosci

> Za mały budżet IMHO. Szczególnie na "pancerność" i długą
> pracę na baterii. Takie komputery to po 4-5 tysięcy kosztują.
> Poza tym bierzesz pod uwagę, że co 2-4 lata musisz wydać z
> 300-400 zł na nową baterię?

nie mam zadnego rozeznania w kosztach jakie musze poniesc
nie mam tez zadnego zamknietego budzetu, nie chce wydac wiecej
niz to co powinienem na sprzet dla moich potrzeb

> PS. Nie da się wygodnie pracować w Photoshopie czy AutoCADzie
> siedząc na kanapie. Poza tym na obydwa te programy wydasz
> więcej, niż na ten komputer.

da sie:), gdy ponad 10 lat temu zaczynalem prace jako architekt
mialem 15 calowy monitor i pentium 100,
praca na laptopie nie jest wygodna ale pokazac klientowi
na miejscu projekt i drobna korekte da sie zrobic
nie che na nim "pracowac" tylko czasem uzyc w tym celu

PS. ja juz na te programy wydalem pieniadze

pozdrawiam
Artur