doradzcie.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 17:22:09 MET

Planuje zmiane sprzetu.
Aktualnie mam P4 3GHz, 1GB RAM, Asus P4P800Deluxe, FX5950Ultra 256MB
256bit, HDD 120GB SATA, 120GB ATA, 80GB ATA, CDRW ATA.

Planuję przesiadke na C2D 2,66GHz ( bo chyba na quadro nie ma jeszcze
sensu), 4GB DDR2, Galaxy8800GT 512MB, zasilacz chieftec 420W ATX.
Do tego jakaś płyta główna ale wybor tak duzy a ja nie na czasie wiec
proszę o porade.

Ogólnie chodzi mi o to by wykorzystac jak najwiecej komponentow ktore
juz mam czyli glownie dyski twarde i nagrywarka, zasilacz, obudowa.
Czy jest jakaś płyta główna która pozwoli na podłączenie moich dyskow
ATA i jednego SATA? Bo widze ze teraz juz SATA2 jest. Owszem z czasem
się przesiąde ale poki co finansowo byloby juz ciezko.
Planuje wydać na podzespoly ktore wymienilem powyzej okolo 2tys. Do tego
jako ze mam monitor kineskopowy Samsung 959NF chciałbym dokupić płaski
monitor w cenie około 1tys zł o przekątnej 20-22cale. Tutaj też może coś
mi doradzicie bo nie jestem na czasie. Wazne dla mnie by ekran byl
pokryty tą jakby to nazwać szybą ochronną no i chyba jesli do gier to
mały czas reakcji.
Większość płyt głównych ma karte muzyczną wbudowaną więc będzie mi ona
musiala narazie wystarczyc. Mam zestaw glosnikow 5.1 a plany zmiany na
7.1 dopiero za kilka miesiecy.

Komp ma służyć do internetu, filmów, pracy i gier stąd włąściwie decyzja
o modernizacji bo od 3 lat nie gram a patrzac na nowe tytuly i ich
grafike chce wznowić pogrywanie.
Jesli moge prosić o pomoc w wyborze producenta i modelu komponentów z
ktorych bede zadowolony serdecznie proszę.
Średnio kompy zmieniam co 4-5 lat więc chciałbym by nowa jednostka
posluzyla mi coś koło tego.
Pozdrawiam.