Re: Kieszen wewnetrzna na dysk 2,5 cala

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 10:18:02 MET

news:2008021613525200@grush.one.pl...

> Nie widziałem. I nie ma to specjalnego sensu: dzisiaj się
> używa po prostu zewnętrznej kieszeni USB (jeżeli ma być
> uniwersalnie), FireWire (jeżeli ma być dalej względnie
> uniwersalnie, ale szybciej) lub eSATA (jeżeli istotna jest
> tylko szybkość).

Witaj
Mam trochę poboczne pytanie
Czy wydajność FireWire w dysku zewnętrznym
solo, jest taka sama jak wydajności FireWire takiego samego dysku
z USB i FireWire jednocześnie?
Bo zazwyczaj jak jest "do wszystkiego to jest do niczego"
- w tym przypadku, oczywiście z przesadą :).
Bo oczywiście byłoby lepiej gdyby "uniwersalność"
była bez wpływu na transfery obu interfejsów.

Artur(m)