grafika GMA3100, dual display, dodatkowe wyjście dvi?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 00:31:07 MET

Mam płytkę Gigabyte GA-G33-DS3R, na intelu IG33 czyli zintegrowana
grafika GMA3100, wyjście wlutowane VGA dsub15.
Potrzebowałbym wyświetlać obraz (ten sam) na 2 monitorach lcd, jeden z
nich ma wejście DVI (lub hdmi, sprawa tylko przejściówki), drugi VGA,
oba mają natywną rozdzielczość 1280x1024. Raczej nie chcę stosować
spliterów video itp.

Do starszych czipsetów intela (klasy 915G) były takie śmieszne dodatkowe
karty: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41q3OymHPIL.jpg - dodatkowe
wyjście dvi ze zintegrowanej karty, podłączane przez PCIe dzieki
technologii Intel SDVO (serial digital video costam).
_Ponoc_ (bo wygooglowuje sprzeczne informacje) do ig33 również można
dołączyć dodatkowe HDMI/DVI jeśli dołączy mu się czip SDVO (generujacy
sygnaly dla dvi). Tylko - czy to zadziała z taką kartą i z tą płytą główną?