Re: serwis logitecha

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 21:05:32 MET

Użytkownik "grafi" <grafi@poczta.one.pl> napisał w wiadomości
news:fpa38e$rfn$1@news.onet.pl...

> wymiana stykow wlasnorecznie tez wchodzi w gre, w koncu cale lata tak
> reanimowalem myszke od amigi ;)
>
> BTW, po myszce za ponad 200 spodziewalem sie dluzszego zywota

Nie napisałeś jak stara jest Twoja myszka, więc trudno sie ustosunkować co
do długości żywota :) Generalnie Logitech daje 5 lat gwarancji i to
zaspokaja moje zapotrzebowanie na żywotność gryzonia. Nigdy zresztą mi się
nie zdarzyło żeby wyrób tej firmy zepsuł się w okresie gwarancji. W tej
chwili używam właśnie MX 1000 i działa doskonale pomimo długotrwałego
intensywnego użytkowania :)
Pozdrawiam
Jacek