Stara drukarka HP

Autor: Pawełek <pawelbmwe36_at_hotmail.com>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 18:45:32 MET

Witam mam nową drukarke HP Deskjet F2180 oczywiście zastąpiła ona
starą HP Deskjet 840 c .
Co radzicie mi zrobic ze starą drukarka bo tylko zagraca mi miejsce ?
wątpię żeby ktoś chciał kupić tą drukarkę. Mogę ją wyrzucic ale może
ktoś jej potrzebuje. Wymieniłem ja bo jest uszkodzona costam z
czujnikiem tuszu sie stało i wyswietla ze niema pewnie chodzi o
czujnik.
Zdenerwowało mnie to i postanowiłem razem z Tata że kupimy nową . Ale
co zrobić ze stara drukarką ? Jakieś pomysły?