Re: Zaopiniujcie mi zestaw, proszę

Autor: gb <gzymsiol_at_gmail.com>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 13:53:14 MET

> za duży, wystarczy ci 450W maksymalnie

Sama karta wymaga 400W, a gdzie reszta? Wole mieć zapas (tym bardziej,
że różnice w cenach nieznaczne), niż kupować za chwile nowy,
mocniejszy bo ten się okaże na styk.

> nie miałem, ale wolałbym np eVga, kosztuje 800pln.
> jakoś nie mam zaufania do tej firmy, ale może to zaszłość historyczna
> jak 5 lat temu na serwisie pracowałem :)

Rozważę to, choć pozytywne opinie, które przeczytałem o tym modelu
Galaxy mnie przekonały.

> co do obudowy - polecam coolermaster centurion 5, ok 170-190 pln

Fajna, ale nie potrzebuje takiej dużej. Chciałem nawet wziąć jakąś z 2
albo 3 kieszeniami na napędy, ale wybrałem z 4 ze względu na więcej
przestrzeni i lepszą cyrkulację powietrza. A 5 to zbyt wiele :)

> no i z dyskami trochę dziwna kombinacja, taniej wychodzi 500GB w jednym
> egzemplarzu, a potem w miarę przypływu gotówki kupić drugi 500GB

500GB wystarczy mi w zupełności, a wolę mieć dwa dyski - praktyczniej,
bezpieczniej i z przyzwyczajenia lepiej.