Re: Tuner TV - brak dźwięku i problemy z pilotem

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 12:40:26 MET

Dnia Sat, 16 Feb 2008 23:54:13 -0800 (PST), Bantu
<michalzmich@gmail.com> w wiadomości
<cb84bac9-f3dd-4910-9d56-3f084d55b080@n58g2000hsf.googlegroups.com>
napisał(a):

>mam płytę główną Asus P5K, zainstalowałem tuner tv Leadtek WinFast
>PxTv1200. Sterowniki są ok, pomimo, że to Vista 64bit. Kabelki
>wewnątrz podłączone (tuner audio out z płytą główną audio in).

Wypróbuj różne ustawienia audio w programie, którego używasz do
obsługi tunera TV. U mnie dźwięk w WinFast PVR 2 pojawia się po
ustawieniu wyjścia audio na Line, linii nagrywania także na Line. A i
jeszcze jedno - włącz sobie panel kontrolny od dźwięku, bo np. u mnie
z nieznanych mi przyczyn PVR2 na dzień dobry maksymalnie ścisza Line,
tak że dźwięk pojawia się dopiero po podgłoszeniu w panelu kontrolnym.
Ot, uroda programu.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>