Re: czy oddawac takie dyski do serwisu ?

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 02:02:09 MET

> moje pytanie jest takie - na ile z tych smartow mozna odczytac ze cos jest
> nie tak ?
> oba dyski sa na gwarancji - czy takie zachowanie i odczyt ze smarta
> kwlifikuje je do oddania
> do serwisu ?

Odczyt ze SMARTa wskazuje wyłącznie na to, że twoje dyski są włączane
częściej i pracują znacznie dłużej niż przeciętnie podczas domowego
użytkowania do jakiego są przeznaczone i dla tego są narażone bardziej
na przedwczesne zużycie (ostatecznie do ciągłej pracy 7/24 są dyski
dedykowane do serwerów). Są w pełni sprawne ale przy tak intensywnym
użytkowaniu wymagają pilniejszej obserwacji i tyle.

SMART w tym przypadku świadczy raczej przeciw tobie :)
Oczywiście chciałbyś pewnie mieć same odczyty "Very Good" ale nawet
"Normal" nie mówiąc o "Good" nie pomogą ci w przekonaniu serwisu o
konieczności wymiany.