Re: PVA vs TN - bez porównania

Autor: sp33dy <sp33dy1_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 23:37:16 MET

On 17 Lut, 23:06, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
> Idiotyczne podejscie. Czy lepiej postarac sie zadowolic wiekszosc (TN)
> czy zdecydowana wiekszosc (TN + PVA) tym bqardziej, ze PVA maja czesto
> Ci, dla ktorych jakosc ma znaczenie...

Mi tutaj chodziło o to, że do HTML nie nadaje się monitor czarno-
biały ;P
Poza tym nie zadowolisz jednocześnie właścicieli TN i PVA, musiałbyś
mieć wtedy oba rodzaje monitorów. Z tego co wyczytałem to różnice
między obiema matrycami są duże i strona będzie inaczej wyglądać na
TN, a inaczej na PVA.

PS Oczywiścnie nie przesadzajmy. To, co na jednej matrycy jest zielone
nie będzie niebieskie na drugiej ;)

sp33dy