Re: PVA vs TN - bez porównania

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 23:14:31 MET

Fiodor pisze:

> jest tylko jedna roznica
> na korzysc pva: katy

tak? Ja by Ci pokazal wiecej. Podkreslam POKAZAŁ.
Ale jesli sie przypiac tego co napisales ze tylka katy.
To jak dla mnei to nie sa tylko katy tylko az katy.

Siedziales kiedys przed 24" monitorem panoramicznym z TN. Jeszcze nie
daj boze stosunkowo bkisko niego? Glowe trzeba przesuwac w prawo-lewo,
zeby widziec dobrze brzegi ekranu. Totalna dyskwalifikacja tanich
panoram na TN. Tak wiem.. w sklepie patrzac na wystawie z odleglosci 3m
tego nie widac... ale zapewniam Cie... usiadz przed nim blisko.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ