Re: [p³yta] ConRoe1333-D667

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 22:57:25 MET

U¿ytkownik "Mar@zky" <andreas_lepperus@NOSPAM.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:fp1jjn$flq$1@news.onet.pl...
> z³±cza. Tak¿e asrock wygl±da przy tym bardzo blado a za 20-50 z³ wiêcej
> mo¿na ju¿ kupiæ Asusa, MSI albo Gigabyte o podobnych parametrach.

Ale mu doradzi³e¶, Asus i Asrock to ta sama marka. :-)
Sam mam p³yte Asrocka K7upgrade na KT880 i dzia³a bez problemu od ponad 3
lat.
Da³em za ni± 155z³ i nawet jakby teraz pad³a to nie mia³bym ¿alu. :-)
Jedyny problem to nie chc± mi siê ³adowaæ sterowniki pamiêci emm386, ale
nie zmienia³em od nowo¶ci BIOSu.
W pracy mam pe³no Asrocków (ze 20 sztuk), serwer od internetu stoi mi na
Asrocku i dzia³a non-stop od 2 lat. Z tego co gdzie¶ wyczyta³em kiedy¶ to
asrock produkuje p³yty dla Dell'a. :-)
Ogólnie rzecz bior±c to mam w pracy jakie¶ 100 komputerów i jedyna p³yta
jaka mi pad³a podczas 9 lat to by³ jaki¶ ECS.