CREATIVE SB CONNECT -> problem z 5.1 digtal

Autor: daro <tomasetto_at_op.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 16:30:38 MET

Witam, szukałem kiedyś na grupie pomocy jak wypuścić z laptopa S/PDIF jak
laptop go nie ma. Korzystając z porady kupiłem kartę dźwiękową jak w tytule
i za nic nie mogę z niej wypuścić strumienie digital - jest dźwięk ale
PCM2.0. A chcę oglądać filmy z dźwiękiem 5.1 - w mixerze SB nie mam
możliwości ustawienia digital only (a wg. instrukcji takie pole do
zaznaczenia powinno być). Czy ma ktoś to badziewie i działa mu 5.1?

--
pozdro
D.