Re: podrasowanie kompa

Autor: XYZ <XYZ_WYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 14:18:12 MET

> powinny. zapytaj sprzedawcy na wszelki wypadek - najlepiej poszukaj
> jakiegos dobrego, co widac ze kumaty

No juz ja mam: Radeon 9250 128/64bit. I tu problem. Wpiąłem, system nie
rozpozanał, wiec BIOS, zablokowalem .Primery VGA BIOS from Board oraz VGA
board i w ogole stracilem kontakt! Brak VGA, nie moge wejsc do Biosu,
wyciagnalem Radeona (ciepla byla!) i bez niej tez nie moge wejsc do Biosu!
Co robic ? Resetowac BIOS? SA jakies zworki? Pomozcie prosze