Re: Lenovo

Autor: amw <artwyr_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 11:56:46 MET

On 15 Lut, 22:24, "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl> wrote:
> Proszę mi powiedzieć w notebooku ktory zakupilam Lenovo n200 jestcos takiego
> jak partycja gdzie jest podobno system i z tamtąd się instaluje go...a kiedy
> zechcę przeinstalować Vistę

"Menu Start/Programy/Lenovo Care/Create Recovery Media -> otwiera się
okno Create Rescue and Recovery Media, które podzielone jest na 2
obszary: Rescue Media i Recovery Discs.

Jeśli zaznaczysz w tym oknie, w obszarze Recovery Discs na dole,
kropką opcję Create a set of Product Recovery Discs now i potwierdzisz
OK - program przejdzie dalej, przetworzy dane w małym okienku (trwa to
kilka minut), następnie poprosi cię o wybór napędu (nagrywarki), o
włożenie płytki i po zrobieniu tego zacznie sam nagrywać.

PAMIĘTAJ: Taką kopię można zrobić tym programem tylko 1 raz (zgodnie z
licencją Microsoft) potem program ten blokuje taką możliwość (także
nie przerywaj procesu tworzenia i narywania tych płytek podczas
tworzenia kopii ukrytej partycji po raz pierwszy). Oczywiście po
każdej kolejnej reinstalacji systemu z ukrytej partycji i/lub płytek
odzyskiwania, można nagrać sobie płytki odzyskiwania kolejny raz.

Po nagraniu pierwszej płyty program proponuje nazwać ją Rescue and
Recovery Startup Disc po czym prosi o kolejną czystą płytę i po
włożeniu jej nagrywa ją, a po zakończeniu prosi o nazwanie jej Product
Recovery Disc 1 - nazwy te stosuje przy odzyskiwaniu/reinstalacji
systemu prosząc o włożenie kolejnych płyt (czasem mimo że się mu włoży
dobrą płytę to jej nie rozpoznaje i trzeba kilka razy wkładać/wyjmować
lub rozpoczynać proces reinstalacji systemu od nowa). Program nagrywa
2 płyty w przypadku gdy są to płyty DVD (gdy są to CD może być ich
oczywiście więcej)".

Znalezione gdzieś na forum - nie jestem autorem, ale tą drogę mam za
sobą i płytki nagrane ;)
Pozdrawiam
Artur