Re: monitor nie wyswietla jakby wszytsko padlo

Autor: - <zdrada966_at_BEZSPAMUo2.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 11:05:13 MET

> A sprawdziłeś w instrukcji procedurę resetowania CMOSu?
> W niektórych płytach trzeba uruchomić komputer z przeło-
> żoną zworką, a w innych tylko przełożyć ją na kilka sekund
> lub minut bez uruchamiania. W niektórych nawet uruchomienie
> z przełożoną zworką grozi uszkodzeniem płyty teoretycznie.

tak,

ale juz doszedlem prawie: jak ustawie fsb przelacznikami to albo sie podnosi
albo nie.
i tutaj kombinacja byla miedzy 100, 133 i 166, a pamiec w biosie ustawilem z
166 na 200.

komputer sie podnosi jak przestawie fsb na 100, a czasem jak na 166 - i to
roznie bywa. dlatego mnie to niepoi, i za cholere nie wiem jak to zrobic

soltek sl-kt400-4c + sempron 2800 fsb 166