Re: Pentium M, dual-channel DDR - duża różnica?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 08:01:54 MET

Dnia Sat, 16 Feb 2008 00:03:48 +0100, Michal Bien napisał(a):

> a grubosc ultraportables
> zasadniczo nie przekracza wiele grubosci gniazda RJ45 (przynajmniej u mnie
> caly notebook jest raptem o ~3mm grubszy).

W X40 nieco gorzej - grubość od 20 mm z przodu do 25 z tyłu (mierzone
przy zamkniętej klapie, przy otwartej jest odpowiednio 10 i ok. 18 mm)

> P.S.
> Jak w praktyce wyglada wydajnosc takiego HDD 1,8" 4200 RPM na poczatku
> i na koncu nosnika? Malenstwo straszne, gestosc przy 40 GB nie jest
> jeszcze wielka wiec moze byc tak sobie.

Wydajność ogólnie jest marna. Właśnie zmierzyłem HDTachem - na początku
25 MB/s, na końcu 12, za to burst 80 MB/s :) Czas dostępu tragiczny - 34
ms.

> Za to pobor pradu i halas pewnie minimalny.

Pobór prądu rzeczywiście minimalny - zdaje się że w granicach 1W podczas
pracy. Hałas - samych talerzy nie słychać, za to głowice są głośniejsze
niż w moim 2.5" w kieszeni. Szczególnie słychać przechodzenie dysku z
uśpienia i wychodzenie z niego (parkuje głowice po ok. 10 czy 15s
nieaktywności, po jakimś jeszcze czasie - obniża prędkość talerzy czy
wręcz je zatrzymuje).

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com