Re: Lenovo

Autor: Apanas Budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 23:08:05 MET

Użytkownik "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl> napisał w wiadomości
> Proszę mi powiedzieć w notebooku ktory zakupilam Lenovo n200 jestcos
> takiego jak partycja gdzie jest podobno system i z tamtąd się instaluje
> go...a kiedy zechcę przeinstalować Vistę to potem jak instalkuję, bo
> sprzedawca mi mówił o zrobieniu jakiejś kopii czy to konieczne czy ta
> partycja wystarczy na czym to polega bo jestem laikiem..

Masz ukrytą partycję z softem lonovo, jest tam oprogramowanie pozwalające
m.in. na:

- odtworzenie systemu windows w stanie fabrycznym
- utworzenie backupu systemu z twoimi danymi
- utworznie plyt które także pozwola odtworzyć windows raz tę ukrytą
partycję (np gdy wszystko się posypie)

Jak uruchomić to oprogramowanie ? najlepiej zcznij od instrukcji obsługi,
polecam utworzyć sobie te płyty do odtwarzania systemu

pozdawiam