Re: Jaka karta dzwiękowa ?

Autor: sp33dy <sp33dy1_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 22:45:45 MET

> 4) Ja mam T3000 ze zintegrowaną kartą z płyty Gigabyte i
>     gra naprawdę ładnie. Wcześniej miałem Yamahę 724 i nie
>     słyszę specjalnej różnicy -- szczególnie biorąc pod uwa-
>     gę, że zazwyczaj się słucha jednak MP3 stratnie skompre-
>     sowanych.

Może się nie uzyska jakości w dźwięku, ale taka zintegrowana karta
obciąża procka i skutkuje to w płynności np. grania, a na słabszym
sprzęcie także w oglądaniu filmów. Na wielordzeniowych prockach to już
nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Jak sobie przypomnę jakiego kopa
dostałem w grach po zmianie zintegrowanego Realteka na Audigy 4 to się
cieszę z tych bodajże 140zł wydanych na nią. Miałem wtedy Bartona
2500+@2500MHz.

sp33dy