Re: podrasowanie kompa

Autor: - <zdrada966_at_BEZSPAMUo2.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 22:29:50 MET

> Tak, mysle o grafice.. o jakim radeonie, ktory pojdzie na agp4, ale jaki?
> Dorzadzcie tę graficzke jeszce prosze i czy nie bedzie sie gryzc z tą
> zintegrowaną? Pozdr

jak nie grasz, to jakas z pasywnym chlodzeniem (bez wiatraka). sam mam w
komputerach his excalibur 9550 128MB (koszt na allegro ok 50-60zl) i saphire
9250 128MB (20-30zl) i z obu jestem zadowolony. do tego w jakies gierki
mozna spokojnie pograc na tej drugiej (CoD2, Pirates!, NFS MW, Sims2 itp), a
na pierwszej w 95% tytulow (nie liczac "superprodukcji" z tego i zeszlego
roku). obie z DVI, bezglosne.

jesli naprawde nie grasz w najnowsze gry to zerknij na allegro za ta druga
(9250), tania i naprawde duzo lepsza *wg mnie* od np bardzo popularnych
swego czasu geforce4mx

inwestowac w jakis radeon 9800 nie ma sensu, bo niewiadomo jak Twoj zasilacz
sobie z tym poradzi. a do tego maja wiatraki czesto jak kosiarki ;)

zintegrowana sie nie gryzie z nimi ;)