Re: PVA vs TN - bez porównania

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 22:12:17 MET

Jacek Popławski wrote:
> Tyle pisania, a wyszło Ci to samo co mi:
> PVA > CRT > TN

Ja bym jednak odwrócił:
PVA > TN > CRT

Powód? Ostrość, gabaryty urządzenia, odporność na żużycie.
Mój 3 letni NEC CRT już był dość mocno wypalony po intensywnym
użytkowaniu, w przypadku mojego obecnego prawie 3 letniego LCD,
nie ma tego problemu.

CRT może mieć przewagę nad TN tylko w przypadku, kiedy potrzebne
jest dobre odwzorowanie kolorów, w przeciwnym przypadku imo
lepiej mieć ładny i zgrabny panel z idealną ostrością, niż
wielki, ciężki i robiący BZZZZZYT przy włączaniu monitor CRT. :)

--
Pozdrawiam
  __