Podłaczenie tv do kompa. Wielka prośba o pomoc

Autor: Lewy <lewandowski.hubert_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 21:09:41 MET

Witam.

Wiem, że już było, Ja niestety nie mogę sobie poradzic. Mianowicie...
karta to asus radeon 2600 ( 512 M ) podłączenie do tv za pomocą
kabelka. Niestety, na tv widac tylko tło pulpitu. We właściwościach
ekranu, nie ma nic na temat tv, jest tylko drugi monitor. W catalyst
control center włączam drugi monitor, ale to nic nie zmienia. Bardzo
bym prosił o pomoc. A może jest jakiś soft do tego, który mi pomoże.

Dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Hubert "Lewy" Lewandowski