Laptop - SLOT - pamięć (HP COPMPAQ R4000)

Autor: ATTk <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 18:28:16 MET

Kuzyn ma laptopa COMPAQ PRESARIO R4000, 3-letni (
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualCategory?product=453183&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us
). Otworzyliśmy klapkę z tyłu i wygląda jakby tam był jeden moduł i co dziwne
jeden slot na pamięć ! CZY TO MOŻLIWE ? (przynajmniej nie widać drugiego slotu).
Czy może być jeden slot ? Wydawało mi się że musi być parzysta liczba (2 lub 4).

Wyczytałem że pamieć można rozszerzyć do 2 GB (2 x 1 GB) DDR 333 MHz. Teraz ma
zainstalowane 512 MB Hynix.

Pytanie (chcemy się upewnić) - co i ile można tam włożyć ?

Ile tam jest slotów ? Czy zamiast DDR 333 MHz można włożyć DDR 400 MHZ
(oczywiście SO-DIMM)?

Może ktoś to sprawdzić? Mój angielski jest słabiutki :( DZIEKI !

Tu są manuale:

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00364919.pdf

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00293197.pdf

ATk