Re: domowy "serwer"

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 08:11:25 MET

> :)))))
> bardzo mądrze - dlatego płacisz tyle ile płacisz, a nie mniej...

Nie sądzę, abym płacił mniej. Poznańska INEA to monopolista, który ma
ceny niewspółmiernie duże w porównaniu do operatorów w dowolnym innym
mieście i obniżyć ich absolutnie nie chce, od kilku lat przedłużając
tylko co miesiąc pseudo-promocję, będącą jednocześnie lojalką na bardzo
rygorystycznych warunkach.

> poza tym może kiedyś przyjdą do ciebie jakieś inne skur.ysyny i poproszą
> żebyś pokazał co tam masz naściąganego na kompie...

A czy ja napisałem, że wysycam to łącze tylko przez "ściąganie"?

Owszem, czasem sobie ściągnę film, czy muzykę, ale nigdy oprogramowania,
które jest całkiem inaczej traktowane od strony prawnej. Ja się
zalegalizowałem już dobre kilka lat temu.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com