Re: kabel ide->usb - problem z dyskiem/xp?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 00:22:13 MET

p pisze:
> witam
> nabylem droga kupna na alledrogo kabel ide->usb
> podpialem dysk (nowy), zostal wykryty,
> w win xp (sp2) w 'zarzadzanie dyskami' dysk sformatowalen, utworzylem
> partycje ntfs, nadalem literke... nagralem troche danych...

i tu chyba był błąd, musisz sformatować dysk podłączony pod IDE bo gdy
to zrobisz pod USB to właśnie takie rzeczy się dzieją, powiem szczerze
że nigdy nie formatowałem dysku podłączonego pod USB, zawsze używałem
różnych dysków tylko do przenoszenia danych i jedyny problem jaki miałem
to przy USB 1.1 komp mi nie widział dysku 300 GB

jak chcesz spróbować odzyskać dane to polecam knoppixa albo slaxa :]