Re: dobry hub usb

Autor: Przemek Malak <pma110_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 19:33:22 MET

Mikolaj Tutak pisze:

> Marzyciel ;-) Moze lepiej pomysl o eSATA lub IEEE1384?!

Chodzi mi o podłączenie dysków do laptopa. Firewire też jest ale ciężko
będzie podłączyć więcej niż jeden dysk. Poza tym chciałbym po prostu po
powrocie do domu wpiąć jedną wtyczkę i żeby wszystko w miarę hulało.
Karta eSATA też w ostateczności ale 2 dyski to IDE. Poza tym pisząc o
ograniczaniu transferu nie miałem na myśli porównania do SATA czy IDE,
chodziło mi o to żeby to nie chodziło wolniej niż podłączone
bezpośrednio do komputera.

--
Przemek Malak