Re: karta graficzna dla CAD/CAM/3D

Autor: Lagoda <niespamowac>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 16:16:48 MET

> Wybacz ale programy 2D juz od dawien dawna wykorzystuja max mozliwosci
> kart graficznych , przy duzym projekcie wazna jest wielkosc ramu i
> predkosc procesora.
> CAD/CAM to proste programy 2D.
> Tak a propos to uzywam Autocada 2006 i nie widze roznic w wydajnosci z
> procesorem powyzej 1GHz i RAMem 2GB

No ale jest pare innych programów CAx o sporo większym zapotrzebowaniu
wszystkiego, choćby Revit.
Oprocz niego używam acada 2008MEP-poczułem ulge po niedawnym przesiądnięciu
sie z 1,2GHz na 2,4.
Ale trochę masz racji. Pyanie było zbyt ogólne i odpowiedź moim zdaniem zbyt
ogólna. Do nauki acada na studiach wystarczy stary komputer za 150zł.

--