Re: [p³yta] ConRoe1333-D667

Autor: marekjan <marekjan63_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 13:40:11 MET

U¿ytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisa³ w wiadomo¶ci
news:47b42030$0$6145$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Sprawd¼ u producenta.

> Sprawd¼ w specyfikacji.

Gdybym siê zna³ to bym sprawdzi³..

> Jest to napisane w specyfikacji p³yty. Zapewne 2 GB.
Podziêkowania.

> Tzn. czym w³a¶ciwie? Je¶li masz kartê graficzn± pobieraj±c± 200W, to
> w³a¶nie ona determinuje zapotrzebowanie na moc. Bez takiej supergrafiki
> dobrze na³adowany PC ci±gnie w okolicach 100..130 W.

Mam w tej chwili Win98 SE ale niektórych programów
ju¿ siê na da odpaliæ w tym systemie. Na tym komputrze
z którego piszê jest s³aby zasilacz i podobnie¿ "nie pociagnie" on
nowszej p³yty, bez ryzyka spalenia- tak us³ysza³em.
Zosta³a mi zaproponowana p³yta ConRoe1333-D667
z now± obudow± procesorem i pamiêci±.
Dyski i napêdy bêd± bez zmian.
Poniewaz ma to byæ modernizacja na lata chcia³em siê dowiedzieæ
na ile w rozbudowie pomog± parametry tej p³yty.
Prawdopodobnie bêd± WIN XP, choæ wola³bym 2000
bo mniej zajmuj± miejsca i l¿ej to wszystko chodzi.
Dziêkujê za wyja¶nienia, nie spodziewa³em siê, ¿e
najwiêcej pr±du "ciagnie" grafika...
Ta "supergrafika" to kwestia rozdzielczo¶ci i kolorów czy te¿
zapuszczonego oprogramowania??
Je¶li jest High Color i rozdzielczo¶æ 1280 w poziomie
to jest to ju¿ "supergrafika" czy nie??

Podziêkowania.
Tomek.