karta graficzna dla CAD/CAM/3D

Autor: Straszny Dzygit <tomala12_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 12:15:34 MET

hi

zalezy mi na opinii tych ktorzy mogli sprawdzic "na wlasnej skorze" :)
czy warto dla zastosowan typu CAD/CAM/3D a konkretnie dla programu
Solid Edge kupic karte PNY QuadroFX 570 za okolo 900 pln? a moze to
tylko marketingowa sciema i wystarczy zwykly GF 8600GT za 280 pln i
zaoszczedzone 6 paczek wydac na browary? :)
naprawde zalezy mi na opini ludzi ktorzy na tym pracuja a nie na
gdybaniu gimnazjalistow, ktorych w czasie ferii pelno w ynternecie :)

--
sd