C2D E8200

Autor: Józef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 11:19:32 MET

Witam
Stanąłem przed koniecznością wymiany płyty głównej i procesora.
Użycie komputera - biurowe, Internet, obróbka zdjęć (RAW), czasem
kodowanie filmu, nie gram, przydałoby się FireWire.
Karta graficzna GIGABYTE ATI Radeon X1600PRO 256MB DDR2/128bit TV/DVI
PCI-E (Silent Pipe 2) (już jest)
Chciałbym żeby było cicho.
Mój wybór padł na procesor C2D E8200, płyta na P35 z DDR2 - np. Asus
P5K.
Trochę czytałem na
http://www.tomshardware.com/2007/06/19/eight_p35-ddr2_motherboards_compared/page2.html
ale tam jest rozbudowana wersja tej płyty.
Ciekawe czy da się podłączyć głośniki pasywne?
Co sądzicie o tym zestawie. Rozważałem jeszcze MSI P35 Neo2 FIR
Czy gdzieś w Gdańsku można kupić ten procesor? W Balcie nie mają.
Do tego zasilacz ModeCom 400W MC-400 (a może wystarczy 350W)
(Nagrywarka DVD, jeden dysk, czasem 2, Tuner, czasem dysk na USB)

--
Józef