Jaki procesor do ASUS P5WD2 PREMIUM?

Autor: qqryqu <grzybowski.pawel_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 02:42:46 MET

Mam od jakiegoś czasu nieuzywaną płytę ASUS P5WD2 PREMIUM oraz P4
3.00GHz.
Chcę na bazie tej płyty zbudować domowy serwer z RAID1. Było nie było
płyta jest dobrze wyposażona i pracowała u mnie całkiem stabilnie
przez przeszło dwa lata i szkoda mi się jej pozbywać.

P4 3.00GHz to niezła grzałka i dlatego szukam jakiegoś procesora
który mniej się będzie grzał aniżeli ten którego posiadam w tej
chwili.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie w tym zakresie.