Re: karta sieciowa

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 23:30:22 MET

Olek pisze:
> Witam, pomozcie prosze. karta siecowa, a wlasciwie karty (zwykla i
> bezprzewodowa) odmowily kontaktu. Tylko od czasu do zcasu jest ok. Objawy:
> brak netu, chociaz pisze ze polaczono! Czasem jest komunikat, ze kabel
> odpiety. Sprawdzilem kabel (wymienilem) bz. Mam Viste na 2giej partycji i tam
> wszsytko OK! Wiec podejrzewam stery, ale poniewaz ona nie kontaktuje, wiec nei
> moge odinst. i zainstalowac najnowszych. Co robic? Od zcasu do czasu zalapie i
> wtedy pracuje, ale dzieje sie to raz na kilka dni. Laptop Asus F3F273. Pozdr

Skoro obie na raz, a do tego działa na innym systemie, problem
najprawdopodobniej nie jest sprzętowy. Sterownik karty sieciowej, który
podejrzewasz to oprogramowanie.
-> NTG. Poleciłbym alt.pl.comp.os.windowsxp, ale nie mam pewności czy
dobrze, bo nie napisałeś nawet jaki to system.

pozdrawiam

--
Kffiatek