Re: EIZO LCD 20" S2031W Black

Autor: Darek <chq_at_wp_pl_at_spam.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 22:49:53 MET

PAB pisze:
> Witam,
>
> Mam pytanie do posiadacza w/w monitora. Ile wynosi jego wysokosc razem z
> podstawa przy mozliwie maksymalnej i minimalnym polozeniu monitora?
>
> No jak sie sprawuje w codziennej pracy?

Minimalnie 44cm, maksymalnie 52cm. Powiem krotko rewelacja.
Odwozorowanie kolorow bliskie idealowi, szybki czas reakcji (nie smuzy w
szybkich grach), nie swieci tak mocno jak TN. Podstawka jest bardzo
stabilna i ma spore mozliwosci regulacji. Katy sa doskonale. Filmy/TV
ogladam z podlogi 2-3 metry od monitora i zadnych przeklaman w kolorach.
Monitor TN musialem zestawiac z biurka :).Na sieci znjadziesz sporo
informacji na temat tego monitora.

Ostatnio pojawilo sie pare ofert, ktore wzialbym pod uwage przed zakupem
  np:

http://www.sirius.pl/komputery/towar_wyszukaj_0_215tw___/towar_karta_25976/Samsung_LCD_21_SM_215TW_dostawa_GRATIS_w_24h.html

ale zeby stwierdzic czy warto musialbym go zobaczyc na wlasne "zywo" i
popatrzec.

--
Pozdrawiam
Darek